luni, 18 mai 2015

Make-up Artist Golden Rose la Mega Mall

Iata ca s-a deschis Mega Mall-ul din Pantelimon si, asa cum v-am anuntat in Aceasta postare, am machiat la inaugurarea insulei Golden Rose, alaturi de Alina(Alina Barbu Make-up&Beauty) insa in intervale de timp diferite. Insula Golden Rose este situata la subsol, spre Carrefour, langa magazinul CCC. A fost o experienta minunata si ma bucur ca m-au vizitat cateva fete dragi mie, atat bloggerite cat si cititoare ale blogului meu care au beneficiat si de discount la achizitionarea produselor Golden Rose in perioada 14 - 17 mai.
Cateva machiaje realizate de catre mine la insula Golden Rose din Mega Mall:
*pozele sunt realizate cu telefonul, in realitate machiajele fiind mai pronuntate si mai multe nuante de farduri blenduite pe pleoape...
 Pentru acoperirea petelor pigmentare am folosit fondul de ten Golden Rose Mineral Liquid Powder si pudra True Matte.
 Pe pleoapa superioara(contur la baza genelor) am folosit creionul Dream in nuanta de albastru denim.


 La acest machiaj am realizat si corectia sprancenelor, tatuate mult spre interior(din pacate nu am poza inainte de machiaj). Pe pleoapa superioara(contur la baza genelor) am folosit creionul Dream in nuanta de mov intens.


O mamica zambareata and a real lady! ; )*

 Doua surori minunate!



 Un machiaj natural(in realitate erau mai multe nuante de crem, maro, corai pe pleoape : ).
 La acest machiaj am realizat si corectia sprancenelor insa, la fel, nu am poze before...

Alaturi de Alina! <3

 Impreuna cu Teo, Oana si Ella de a caror vizita m-am bucurat tare mult! :***
Ella... bataita ca nu stai la pozat(dar tot te-am prins)! :*
Cu Stella, Modniza noastra draga! :*


 Insula Golden Rose din incinta Mega Mall Pantelimon.

 Heaven!



 Noul luciu de buze Golden Rose Color Sensation(nu este lipicios si mioase a caramel).

 Golden Rose Velvet Matte 23 <3

Nuante noi(verde, albastru si maro) la eyelinerele Golden Rose Precision.
 La deschiderea Mega Mall-ului...




Kisses, G


11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc! Imi plac machiajele mai soft... Interesant blogul tau! ; )*

      Ștergere
  2. Superbe machiaje ai facut Gia,pupicei multi si poate reusim sa ne vedem si cu alte ocazii,mai linistite la o cafeluta :))))) <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Oana! Ce ma bucur ca ne-am vazut! *data viitoare poate te si machiez! :*

      Ștergere
  3. Am fost si eu duminica si mi-am luat trei rujuri Velvet Matte, voiam patru insa o nuanta deja nu mai era pe stoc. Imi pare rau ca nu am avut timp sa ajung sa te prind pe tine sau pe Alina. Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca ai ajuns tarziu, dupa h 18:00 pentru ca pana atunci a fost Alina, duminica. Mi-ar fi placut sa ne vedem! :*

      Ștergere
  4. Esti minunata, un artist desavarsit! Ma bucur ca te-am vazut! pupiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase Machiajele realizate...data viitoare vin si eu la tine...daca ma primesti! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Uuuuuh vreau si eu tusuri de alea <3 si rujul ala e superb. Si am vazut si cateva oje dragute acolo - cea argintie mi-a sarit in ochi.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere