miercuri, 17 decembrie 2014

New outfit and Oasap orders

Saptamana trecuta am intrat in posesia a doua colete de la Oasap pe care le asteptam de mult timp (ajunsesera in tara dupa 3 - 4 saptamani de cand am plasat comanda insa au stat ceva timp la Posta Vamala...). Mi-am luat un pulovaras din mohair, foarte moale si pufos, o rochita (care imi este mica din pacate), doua perechi de cercei si o esarfa mare. Astazi am primit inca un colet de la ei dar am sa va arat in alta postare ce articole mi-am mai comandat.
Pulovarasul l-am indragit de cum l-am vazut si l-am purtat cu o fusta vintage din piele si noile botine de la Amiclubwear. O tinuta cuminte (fata de cea prezentata in postarea anterioara) insa, pentru un look mai chic, s-ar potrivi la o camasa alba si o pereche de pantaloni conici sau jeansi slim negri (pe cine avantajeaza croiala).
Outfit:
Sweater - Oasap (click Here)
Vintage leather skirt
Boots - Amiclubwear (click Here)









 Rochita este foarte frumoasa insa imi este mica la bust (am crezut ca este confectionata dintr-un material usor elastic dar n-a fost asa). Modelul este deosebit asa ca daca sunteti mai subtirele (si cu bustul mai mic) v-o recomand cu drag. O gasiti Aici la pret redus.


 Esarfa are un print romantic, vintage (cel putin asa imi par mie motivele imprimate si cerbii : ) si o combinatie frumoasa de culori, maron si portocaliu (este disponibila si in alte doua variante cromatice). Acum costa doar 8.32$ si o gasiti Aici.


Au multe bijuterii care imi plac si am bagat in cos doua perechi de cercei pe care le aveam de ceva timp in wishlist, ambele modele fiind masive si cu aspect vintage.




 Cerceii aurii cu palariute ii puteti achizitiona de Aici.

 Acestia cu cap de leopard decorati cu pietre sunt mai potriviti acum si pot fi achizitionati cu 9.90$.



Kisses with Golden Rose Velvet Matte Lipstick, G

8 comentarii:

  1. Foarte faini cerceii aurii, ii ador! Pacat ca rochia nu iti vine, e foarte frumoasa si ea. Botinele sunt superbe, spatele te cucereste! xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cerceii d'abia astept sa-i asortez la rochite vaporoase. <3 Rochita chiar este deosebita insa am luat masura cea mai mare... La botine intr-adevar sireturile din spate fac diferenta. :*

      Ștergere
  2. Iar esti sexosenie,toata numai o piele :))).superbe botinele <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Linkul catre botine duce la niste cizme inalte?!... Vazusem la Otter modelul asta si ma gandeam ca poate gasesc o varianta mai budget friendly :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguta tinuta. Imi plac fooooarte mult cerceii tai! Sunt chiar misto!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere