joi, 1 noiembrie 2012

ELF - haul and swatches

Am profitat de reducerea de 30% la toate produsele ELF de pe site-ul ELF Romania si am plasat o comanda in valoare de 160 ron la care am avut transport gratuit si un produs cadou(am recomandat site-ul la 10 prietene). Urmariti pagina lor de facebook si profitati de promotii!


Am comandat doua pensule mult laudate, cea pentru pudra si pensula stipple, care imi plac foarte mult(mai ales cea pentru pudra)! Din nuantele de farduri mono am ales sunset(stanga) si pebble, foarte frumoase ambele!
Kit-ul pentru sprancene - am ales varianta cea mai inchisa si pentru mine este perfect!
 swatch fard crema(stanga) - pe mana
 swatch dupa ce am aplicat si fardul pulbere de fixare
cele 4 primere de care sunt foarte incantata si v-am povestit de ele si la prima comanda
 pentru o baza neutra si fara sclipici recomand #7501 sheer,  #7502  champagne are o consistenta mai fluida, #7503 este cel alb si #7504 golden cel auriu cu sclipici(ok pentru un machiaj glamour)





Rujurile sunt superbe, miros frumos, sunt cremoase si pigmentate! Ambalajul lasa de dorit dar le-as muta intr-o paleta pentru rujuri. Am ales sociable, voodoo si captivating
 swatch cu blitz-ul
 primul din stanga este captivating, in mijloc voodoo(o nuanta de burgundy foarte frumoasa si potrivita pentru vremea de afara) si in dreapta sociable

 Tusul de ochi crema in varianta black


Pudra HD, translucent - o recomand! Chiar imi place! Acopera foarte bine porii deschisi, fixeaza fondul de ten si tine sub control sebumul!

Cadoul - un fard duo #4305 berry mix(long wear - zic ei, inca nu l-am testat pe pleoape)
Sunt tare incantata de comanda facuta si mai astept si alte promotii...! ;)

A bientot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu