sâmbătă, 6 octombrie 2012

HAUL: ESSENCE(2)

Sunt la a doua comanda de produse Essence pentru ca mi-au placut ojele, fardul crema si fardurile de ploeape comandate anterior.





Rujul coralize me!(10 ron) mi-ar fi placut sa fie mai pigmentat

Fardul crema copy right(14 ron) imi place foarte mult - este rezistent(poza de jos am facut-o dupa ce m-am spalat cu sapun - neinsistand foarte mult dar oricum...)




blush-ul silky touch in nuanta babydoll(13 ron) doar l-am incercat pe mana




Fardurile mono - 8 ron fiecare - (de la stanga la dreapta) metropolitan(are si particule mici aurii), holografic jazzed up(cam prafos la primul contact), absolutely nature si go glam(care imi place cel mai mult)


Ojele color & go(8 ron fiecare) - gold fever si chic reloaded. NOTD aici

Pentru urmatoarea comanda am deja pe lista kitul de sprancene, primerul si cateva oje :)

A bientot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu